Travestiler kaderlerini mi yaşıyorlar
Travestiler kaderlerini mi yaşıyorlar ? Travesti kaderi diye ayrı bir kader mi var ? Travestiler neden bu kadar nefret cinayetlerine kurban gidiyorlar ? Hepimizin insan olarak yaşadığımız bu evren de kimileri rahat bir hayat kimimiz çeşitli sorunlarla karşı karşıya geliyoruz. Bu sorunlar zaman zaman hayatımıza mal oluyor belki de sorgusuz katlediliyoruz. Bunun hesabını kime sormam lazım . Beni yaratan allaha mı soracam neden kaderimi böyle yazdın diye , kimi zaman kaderimizi kendimiz belirtiyoruz ama kötü oldumu başkalarını iyi oldumu kendimize pay çıkartıyoruz. İnsan olarak ne olursakta ister kadın ister erkek ister travesti ister gay ister lezbiyen olalım hiç bir zaman insan olduğumuzu unutmamak lazım. Bir canlı bir canlıya kıyamaz kıymamamalı da,nasılda katlediyorlar o biçare insanları,o homofobik insanlar ne zaman kana doyacaklar travestiler rahat ve özgür olmalıdırlar sokakta yürüdükleri zaman defalarca belki arkalarına bakıyorlar ani bir darbe alır mıyım darbe almasa bile ağır bir lafa maruz kalırmıyım diye belkide defalarca arkasına bakmak zorunda kalıyor travesti kadınlar. insanlara kader ayrı ayrı yazılmış travesti kaderi birinin kurşunuyla yada bıçak darbesiyle gitmek demek değildir. Su testisi su yolunda kırılır diyorlar ya,belki de sadece travestiler için kullanılmıştır çünkü ben hiç yaşlı travesti görmedim hepsi genceceik yaşlarında katlediliyorlar. Travesti katilleri de ortada geziyorlar çünkü yasa yok bir işlem yok orda bile ayrımcılık var yaşarken bir hak tanımadığınız travestiler öldürüldükleri zaman bari hak tanıyın, tanıyın ki diğer travestiler ölmesin.Normal cinayet demiyecem çünkü cinayetin normali olmaz, cinayete kurban giden diğer bireyler öldüğü zaman belki de katil 20 yıl hapis yatıyorsa bir travesti katili kaç yıl yatıyor yada hiç
Travesti Bilgi Al